top of page

Nuttige contacten

Kaart verloren of gestolen?

Blokkeer hem onmiddellijk.

Cardstop 24/7

Belfius Waregem Vlaamse Ardennen_cardstop

Online

Via uw Belfius Mobile app

Via Cardstop op +32 78 170 170 

BELFIUS-202408-©BUROBONITO-25_edited.jpg

Veelgestelde vragen

We bundelden voor u het antwoord op de meest gestelde vragen, zoals:

  • Wat is het maximumbedrag dat ik kan afhalen?

  • Mijn kaart is verloren/gestolen. Hoe kan ik die blokkeren via Card Stop?

  • Ik ben de pincode van mijn kaart vergeten. Wat moet ik doen?

  • ...

Via onderstaande knop vindt u een overzicht van de meestgestelde vragen en hun antwoorden. U kunt eenvoudig chatten met onze digitale assistent, de klantendienst bellen voor directe ondersteuning of een afspraak maken in een van onze kantoren in de regio Vlaamse Ardennen.


Heeft u een andere vraag? Neem gerust contact met ons op!

U bent klant en denkt slachtoffer te zijn van fraude?

Een verdachte overschrijving/aankoop op uw rekening? Uw toegangscode per ongeluk doorgegeven via telefoon of een verdachte website?
Contacteer onmiddellijk Belfius fraude.

Belfius fraude 24/7

Online

Via uw Belfius Mobile app

Via Belfius fraude op +32 2 222 46 00

Meer info

Heeft u een schadegeval?

Doe een aangifte.

Belfius Insurance 24/7

Online

Via uw Belfius Mobile app

telefonisch op +32 2 286 70 00

Een klacht indienen?
De dienst klachtenbeheer en Ombudsman
zijn er om u te helpen.

Een klacht indienen

Online

bottom of page